لوگو تریدرپلاس وبلاگ تریدرپلاس

اخبار ، آموزش و مطالب رایگان تریدرپلاس

آپدیت قسمت مبدل ارز دیجیتال | تریدرپلاس

آپدیت قسمت مبدل ارز دیجیتال | تریدرپلاس


0 نظر آموزش سامانه تریدرپلاس 1402/12/11 03:11

سلام به همراهان گرامی

امروز هم بریم با یک آپدیت خوبی که در قسمت مبدل ارز دیجیتال انجام شده و تقریبا میشه گفت ماشین حساب ارز دیجیتال خوبی حساب میشه.

 

تصویر ماشین حساب

 

با این مبدل می تونید انواع رمزارزها رو به هم تبدیل کنید و البته قیمت دقیقی از اون تبدیل رو داشته باشید ، برای مثال شما می خواهید بیت کوین رو به اتریوم تبدیل کنید ، کافیه ارز مورد نظر رو انتخاب کنید و ارز مقصد رو هم ETH یا اتریوم انتخاب کنید سپس مقدار بیت کوینی که می خواهید مبدل حساب کنه رو وارد کنید که ما 0.5 بیت کوین رو میزنیم و خود ماشین حساب مقدار بیت کوین رو (در زمان نگارش این مطلب) 9.059 اتریوم محاسبه میکنه.

اطلاعات تکمیلی که میتونیم بگیریم در ردیف سوم مقدار هر عدد ارز دیجیتال اول رو نشون میده و در ستون بعدی ردیف سوم مقدار هر عدد از ارز دیجیتال انتخاب شده رو هم حساب میکنه.

در ردیف بعدی مقدار تتر یا دلاری مقدار ارز دیجیتالی که وارد کردیم رو نشون میده و در ستون بعدی هم مقدار ارزش تومانی ارز دیجیتال رو نشون میده که اطلاعات بسیار جامعی خواهد بود.

همچنین نرخ میانگین هر تتر رو هم در زیر جدول نوشته که اطلاع داشته باشید با چه نرخ تتری ماشین حساب ارز دیجیتال قیمت رو حساب میکنه.

نرخ میانگین از کجا حساب میشه ؟ باید بگم از بخش قیمت تتر (پنل کاربری -> منو -> مینی ابزار ->قیمت تتر (صرافی ها)) حساب میشه.

امیدوارم این اموزش بهتون کمک کرده باشه.

در صورت پیشنهاد و انتقاد یا موارد مشابه می توانید پیام های خود را از طریق کارشناسان یا راه های تماس با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه ها پس از بررسی و تایید کارشناسان قابل مشاهده می باشد.
دیدگاه شما

© تمامی حقوق برای تریدرپلاس محفوظ بوده و مطالب و آموزش های رایگان با ذکر منبع اصلی یا لینک به صفحه تریدرپلاس بلامانع می باشد.